GARANTİ PROSEDÜRÜ

GARANTİ ŞARTLARI


  • Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.
  • Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
  • Garanti talep edilen malların mal bütünlüğünün bozulmamış (parçalanmamış, açılmamış, herhangi bir onarım yapılmamış) olması gerekmektedir.
  • Ürünlerin montajı yapılırken montaj kılavuzunda belirlenen kurallara uyulması zorunludur.
  • Satılan malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11'inci maddesinde yer alan; "satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme hakkı"nı kullanabilir.
  • Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti'ne veya Tüketici Mahkemesi'ne başvurabilir.

GARANTİ PROSEDÜRÜ NASIL UYGULANIR?

  • Garanti talep edilen mal satın alınan bayiye iletilir.
  • Malın satın alındığı bayiye mal ile ilgili kullanım bilgileri ve şikâyet detayları verilir. Bunun için markanın ilgili formu doldurulmalıdır.
  • İntermobil Teknik Ekibi tarafından garanti incelemesi gerçekleştirilir.
  • Teknik ekip inceleme sonucunda karar raporlarını yayınlar.
  • Garanti talebinin kabul edilmesi durumunda faturasal işlemler gerçekleştirilir.
  • Kabul edilmeyen şikayetler için teknik rapor sunularak ret sebebi bildirilir.

GARANTİ PORTALI


  • Garanti Portalı üzerinden kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yaparak garanti süreçlerine dair tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Hella ürünleri en zorlu kalite testlerinden geçiyor!

Ar&Ge bölümünde yaklaşık 7000 personelin çalıştığı Hella, piyasaya en önemli yenilikleri getiren şirketler arasında yer alıyor. Hella’nın kalite anlayışı ekstrem durumlar için müşterilerinin %100 güven duyabilecekleri çözümler sunabilmektir. Daima yüksek kalite güvencesini sunabilmek için Lippstadt Laboratuvarlarında tüm ürünler farklı test prosedürlerinden geçiriliyor. Örneğin; farlar -40 °C ile +100 °C arasındaki sıcaklık dalgalanmalarına dayanmalı, sıçrama suyu ve yüksek basınçlı temizleyici testlerinden geçmeli ve aynı zamanda 10 ila 1000 Hz arası titreşim ve sarsıntılarda sorunsuz çalışmalıdır. Hella, Behr Hella Service, Hella Pagid Brake Systems ürünleri kendi alanlarında bu ve benzeri testlerin tümünde üstün performans sağlayabilmektedir.

Hella’nın tüm ürünlerinin ne kadar zorlu kalite testlerine tabi tutulduğunu izlemek için tıklayın!

ÜST

E-BÜLTEN

Kampanya ve haberlerimiz hakkında bilgi sahibi olmak için e-bültene kayıt olun.


 

Hangi Hizmeti Vermektesiniz?

 

 

X